به همین مناسبت با هماهنگی واحد روابط عمومی مرکز و کارکنان مرکز بمدت 10 روز بمناسبت دهه اول ماه محرم مراسم زیارت عاشورا با پذیرایی صبحانه در نمازخانه مرکز برگزار می گردد.
به همین مناسبت با هماهنگی واحد روابط عمومی مرکز و کارکنان مرکز بمدت 10 روز بمناسبت دهه اول ماه محرم مراسم زیارت عاشورا با پذیرایی صبحانه در نمازخانه مرکز برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی مرکز،جلسهای با محور بررسی چالشها و مشکلات مربوط به اسناد پزشکی و پروندههای بیمارستان کودکان امام حسین(ع) و همچنین ارائه راهکارهایی برای کاهش کسورات پروندهها از سوی بیمهها، با حضور مدیران و مسئولان بیمه سلامت و دانشگاه برگزار شد.
کارگاه توانمندسازی حضوری جستجوی پیشرفته در پایگاه های علمی با حضور حداکثری اعضای هیئت علمی و پزشکان محترم مرکز در سالن آمفی تئاتر برگزار گردید.
به همت روابط عمومی بیمارستان، امسال با توجه به فضای کودکانه بیمارستان علاوه بر نصب پرچم های عزادارای ، بادکنک آرایی با تم عزاداری محرم جهت ارتباط هرچه بهتر کودکان در برخی نقاط مرکز به اجرا در آمد.
به گزارش روابط عمومی مرکز، طی مراسمی با حضور جناب آقای دکتر قادریان ریاست محترم مرکز، سرکار خانم دکتر عمومی مدیر محترم مرکز و جناب آقای دکتر کیوانفر معاون محترم آموزشی مرکز از تلاشهای ارزشمند و همکاریهای متعهدانه سرکار خانم دکتر عمادالاسلامی، جناب آقای دکتر مصطفوی و جناب آقای دکتر قضاوی به عنوان اعضای فعال تیم طبقهبندی بیماری «فلج شل حاد» تقدیر به عمل آمد.
این رویداد تجربهای متفاوت و دلنشین برای کارکنان بیمارستان کودکان امام حسین بود. برنامهای خلاقانه که با ابتکار روابط عمومی بیمارستان در فضای دلانگیز باغ بانوان ناژوان برگزار شد و لحظاتی سرشار از نشاط، همدلی و حال خوب را برای کارکنان شرکت کننده رقم زد. این رویداد در دو بخش طراحی شده بود.
به گزارش روابط عمومی، صبح روز پنجشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۵، مجموعه کافه رستوران ناژخوان میزبان محفلی گرم و صمیمانه بود که به پاس قدردانی از تلاشهای بیشائبه «سفیران فداکاری» مرکز برپا گردید.
به مناسبت عید قربان تا عید غدیر بیمارستان با 1111 عدد بادکنک آذین بسته شد. این طرح به همت واحد روابط عمومی و حمایت خیرین نیک اندیش با الهام از عدد افسانه ای 1111 که نشان از حضور فرشتگان بر سطح زمین دارد به اجرا در آمد و در قسمت های مختلف بیمارستان بمدت 10 روز بادکنک های رنگی نمایان شد.
دکتر مهدی قادریان رئیس بیمارستان کودکان امام حسین (ع) با همراهی دکتر معصومه عمومی مدیر بیمارستان با توزیع شیرینی، میوه ، دوغ و گوشفیل برای همکاران ، بیماران و همراهان بیمار عید قربان تا سعید غدیر را گرامی داشتند.
مراسم گرامیداشت روز جهانی بهداشت دست با حضور رئیس بیمارستان، مدیر بیمارستان، مدیر پرستاری، مدیران بخشهای مختلف و جمعی از کارکنان فعال در حوزه بهداشت دست در کلاس درس بیمارستان کودکان برگزار شد. در این برنامه که با هدف ترویج فرهنگ رعایت بهداشت دست و ارتقای ایمنی بیماران برگزار شد، بر اهمیت نقش شستوشوی صحیح دستها در پیشگیری از انتقال عفونتها و حفظ سلامت بیماران و کارکنان تأکید شد. این مراسم به همت واحد کنترل عفونت مرکز و با همکاری واحدهای روابط عمومی و تدارکات برگزار شد و در پایان از کارکنان برتر و فعا